Ny vecka..


Startar lite sådär. Igår var helt ok men trött som få, idag försover jag mig och missar bussen nästan på samma gång. Inte någon rolig start på veckan det inte. Men men. Sånt som händer. Kan hända även den bästa!
Å så vet jag att jag inte kan klaga på bussen sådana gånger som det är jag som är optimist och går ner minuten innan den skall gå. Det är ju trots allt ungefärliga tider på "mellan hållplatserna". Hur som helst är det surt när det händer..
Smula sen till jobbet blir man med. Men det gick bra ändå.

Fick mig faktiskt en biobiljett av jobbet idag och en handduk :) Tack Tack! Tycker jag var jätte snällt!


Borde egentligen vara laddad för värsta veckan nu när jag har haft en hel ledig helg, men på nåt lustigt sätt är jag helt slut.. Tro just hur det kan komma sig? Någon fler än jag som brukar kunna lida av det dilemmat..?
Känns som att man laddar för mycket när man skall vara ledig. Tusen saker att hinna med. Allt som man inte hinner annars. Inte bra det där!
Men jag hade allt en bra helg, massa mys! Lite bubbel blev det i helgen i dubbel bemärkelse..
Först drickbart bubbel och sedan bubbel bad. Me like! Såg dock ut som ett litet russin innan jag var klar. Å vattenkrig ska man nog inte ha heller. Sänkte nivån med någon dec. Inte helt poppis tror jag.. Men men!

                    


Ska det va så ska det ;)


Laddad eller oladdad så är det iaf en ny vecka nu. Massor planerat fast inget alls. Svaplockning, promenadet och skruva hyllor när det inte är jobb på schemat.
Det går att ha fullt upp om man vill.. Men snart ska jag nog ha en lat dag då jag bara ligger rakt upp och ned. Eller kanske en matdag å göra massa god mat att frysa in till senare. Kanske efter min svampplockning..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0