Fint e vad det är!

Äntligen ligger snön vit på marken. Det är så vackert! Så fint och mysigt!

Tänk att nu vara på ett fjäll och kunna åka i pudersnö.. Åh! Väldigt avundsjuk på alla dem som kan höra det just nu. Härligare känsla?
Eller varför inte en tur ut över isen med skoter. Bygga en lykta misstänker jag inre är någon idé, dåliga snöbollar med pudersnö.. Som jag har saknat vintern känner jag ;)

Men just nu blir det inget av nåt, sitter inne på soffan och bara längtar ut. Ser allt det vackra utanför och överväger starkt en kopp varmchoklad.. Eller en kaffe, kanske te, glögg? Hm.. Finns en massa gott som jag just nu kan tänka mig.. Haha.

Lycka bubblar i mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0