Vinterland

Åh.. Sådär skall det se ut! 
Äntligen! Snö, snö så långt ögat når. Men det är plusgrader så jag tror inte att det blir något vidare långvarit, tyvärr. 
Hoppas bara inte att det är plus och minus om vartannat. Det blir ju så jobbit i trafiken då. 

Men, men.. 
Bara alla tar det lilla lugna så ska det väl gå bra.
 
Nu såhär dagen efter tror jag alla sitter hemma och tänker på gårdagen, skrattar och ler. 
Dagen igår gick bra och nu laddar jag inför dagen som kommer. Tur har jag ju faktiskt att det är plusgrader. Då kanske jag inte fryser ihjäl ikväll när jag skall stå ute och jobba. Min lycka, snöns förlust.. Haha..
 
 
 
 
God dag och god fortsättning..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0