Vintermörker

Kräver lite förändring för att få fart på kroppen och skapa lite lycka :)


Tog å passade på att klippa och färgade håret idag. Riktigt härligt med tanke på att det var så sjukt länge sedan sist jag gjorde det.. Verkligen behövligt med andra ord.
Sjukskrivningen säger att jag inte får anstränga mig fysiskt. Att klippa sig kräver ingen ansträngning alls ;)

Jag har för det mesta varit blond. Måånga gånger och länge.
Men nu kände ja att jag var sugen på att förändra mig igen.. Så då blev det så.

Inte helt van det ännu men gillar färgen massor :)
Känns ovant att se i spegeln. Nästan sugen på att få det ännu mörkare. Lite mer chokladbrunt kanske?
Fast för nu så är jag jätte nöjd! Många tack :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0