Erly morning

 
Är det väl för visso inte längre. Men det var det när jag steg upp, har redan hunnit vara vaken lite mer än tre timmar. Det är inte dåligt det inte.. Undra just hur jag kommer känna till kvällen, för att inte prata om fredag kväll. 
Förmodar att jag då kommer att vara mer död än levande. Gissar att för mitt eget bästa och för dem som skall ha med mig att göra så får jag nog ta sovmorgon på fredag. Annars är jag nog inte så rolig.. Eller så gör jag inte det. 
Ooops.. 
 
Dagen har startat riktigt bra! Uppe, inte pigg men uppe. Iväg och fått gjort mitt pass. Shit, kändes som att jag inte skulle ta mig upp från golvet efter som sista magövningarna. Men upp kom jag och till å med hann med bussen. Fick småspringa lite, men det var det helt klart värt. Missa bussen igen var liksom ingen bra ide!
Nu hinner jag nog till och med äta min smörgås i lugn och ro. Det gillas.. 
 
 
Ja men då kör vi väl?? 

 
 
 
 
Längtar som en tok tills ikväll! Hoppas verkligen att resten av dagen går lika fort som denna morgon!
Mys mys mys och massa struntprat. Darling! Miss you! Every day, every minute... 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss

2013-02-06 @ 23:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0