God morgondag

 
Det börjar närma sig mer dag än morgon. Men här sitter man och vevar i sig lite kvarg med banan och kanel innan man skall bege sig ner till Göteborg. Lite båtmässa och snurra runt i butiker. 
Det kommer nog att bli en nice dag! Längtar dock redan till kvällen då det skall bli lite pizza.. 
Sååå sugen jag har varit på det ett tag nu. Önskar dock att man hade haft tiden att göra en hemma själv istället.. 
 
 
Ibland undrar jag över mina tankar och mitt lilla huvud. Sitter och funderar just precis nu på antigen om man skulle ta och bli brunett eller börja äta kött. Vad är det för tankar liksom? 
Hm.. 
Brunett är nog lättare än köttbiten. Men vill jag verkligen bli brunett och vill jag ens äta kött? 
Öhm.. Dessa funderingar! Man kan ju undra när man skall bli klok på sig själv.. Haha..
 
 
 
Ja ne men.. Jag skall nog ta med mig mina funderingar in i bilen och börja rulla neråt mot staden.. 
 
God Morgon och God Dag 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0