Ljuvligt..

 
Herre jisses så trött jag var denna morgon!
Nästan så jag önskar att någon kunnat sparka mig ur sängen. 
Sådär härligt trött så att jag först vaknade av mig själv utan alarm, trodde att jag hade försovit mig och insåg att jag kunde ligga kvar. Sedan när alarmet väl började, då ville kroppen inte alls!
Påbörjade en uppstigning men kurade ihop mig och vände på mig igen. Det bara gick inte!
Ögonen gick inte att öppna, drömde till och med att jag ringde och sjukanmälde mig. Då är man trött!!
 

Så nu bestämde jag mig för att nästa helg då jag har en ledig lördag och söndag.. Dåå skall jag unna mig.
Om jag inte hinner komma på något annat innan... Men om jag inte gör det så skall jag skicka mig själv på spa nästa helg. Det behöver den här kroppen! Lite massage och lite bad. Kanske lite bubbel och god mat. 
JA TACK! Så eftersom att ingen annan gör det få jag väl ordna det själv eller? Haha.. 
 
(Dessa bilder är från Stenungsbaden)
 
Vi får väl se hur det blir, kan inte bestämma mig för vart jag skulle vilja åka. Alla dessa val... Haha.. 
Men avslappning, det skulle sitta fint..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Du behöver ta hand om dig själv. Använd bidraget.... Puss

Svar: Puss på dig mamma <3
LillaMy

2013-02-08 @ 20:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0