Måndag morgon..

 
Dagen igår blev int helt som jag tänkt mig. Tanken var ju att vi skulle hinna ett varv på båtmässan. Men ikke. 
Det blev Chili, Ikea, Skopunkten och en snabb tur in på Coop.. Yes asså.. Haha.
Så det blev ytterligare två kuddar till sängen och så tre par skor. Inte fy skam det heller även om det hade vairt kul att kolla lite på båtar. 
Det är ju som det skall när det inte blir som man tänkt sig! Eller?
 
Kvällen avrundades med en vända till pizzerian med vänner. Myys. Årets andra pizza. Å god var den!
Men nästa gång vill jag nog ha en hemgjord en ändå. Det är liiite godare och en liten annan känsla. Hann till och med kolla på typ 10 min handboll, trots att vi åkte till fel hall först. Haha.
 

Ne nu är sängen bäddad och kaffet slut. Dags att ta tag i dagen, kolla så att allt är packat och sedan kör vi! 
 
 
 
 
 
Jag blir lite sugen på att bara krypa ner igen och sova. Men det går ju inte.. 
Får vackert vänta till kvällen.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0