Min lilla vrå..

 
Så var man åter och tillbaka hemma. Hemma i min vrå där alla mina saker finns.. Tänk så mycket lättare det är när man har "allt" runt omkring sig istället för att bo i en väska. 
Det kan absolut vara gott att bo i en väska en stund ibland. Men hemma är trots allt hemma. 
Jag gillar att vara hemma jag.. Haha..
 
Nåå.. Vad hände där då? Väsklivet gorde att jag och datorn inte har varit på samma ställe på ett par dagar och självklart så tog blogg appen och slutade fungera samtidigt. Kärlek är det.. Tajming på allt!

Sitter helt slut och slagen i soffan. Dagarna har gått i ett..  Helgen har bestått av jobb, städning, jobb och lite gymmande. Häärliga helg! 
Fått allt klart för att starta veckan iaf så det känns gott. Väskan packad och lådorna lagade.. 
Inte för en hel vecka dock, men för några dagar iaf. Bra är det!
 
 
Nåå då är det väl bara att luta sig tillbaka..
Det har varit en galen helg, efter en galen vecka och än mer komma skall! Woop woop.. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0