Mini lyx!

 
Nu njuter jag!
Tidigare idag var inte alls lika kul. Kroppen typ skrek NEJ eller nåt. Vet inte alls vad som hände. 
Kände min illamående och inte alls pigg. Varenda muskel ömmade på gott och ont. Men jag fick vackert förstå att kvällsträningen idag inte skulle bli av. Det fanns ingen ork till det. 
Så hem direkt istället för att ta tur om gymmet. Lika bra det kanske för då kunde jag ju passa på att fixa lite onsdagslyx. Alltid bra att lyxa till det lite när tiden finns.
Så ett varmt och gott bad för att mjuka upp kroppen en smula, förbereda för nya tag imorgon. 
En enorm sallad med bara en massa gotti, gott i och nu sitter jag med efterrätten. 
Mumma! 
Kanske inte låter så gott men det blev riktigt bra. Jag som är sjukt svag för choklad tycker då det iaf!
Kvarg, proteinpulver alla choklad hasselnöt och lite (kanske mycket) kakao.. Veva, veva.. Vips så har man något som påminner om chokladpudding. 
Underbart! Toppar det med lite tinade hallon och fötterna på bordet.. 
 
Kunde det bli bättre en helt vanlig onsdag? Njae.. Kanske. Men just nu har jag det bra iaf. 
Skall mumsa i mig det sista och sedan krypa ner i sänge. Väskan är packad, flätan flätad och klockan ställd.
Imorgon är det ny dag och samma visa om igen. 

 
 
 
 
Det enda mindre bra med dagen.. Jag har missat att köpa mjölk till kaffet.
Kommer att vakna till en katastrof.. Eller? 
Äh.. Morgondagens bekymmer va? 
 
Lägger det åt sidan och njuter in i det sista istället.. 
 
Natti folket!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0