Stormvind

 
Jisses vilket väder det har varit idag. Från att vara lite regningt och ruskigt till att falla riktiga "lapphandskar"..
Sen så regnade det lite till, började töa, solen titta fram och så toppar vi det med lite härliga vindar. 
Jo men hallå och hej.. Välkommen till det härliga landet Sverige, här har vi regnperiod året om. 

Buhu.. Då fick man gnällt om det!

 
Morgonen startade allt för tidigt idag vilket gör att jag inom kort kommer att ramla ner i sängen.. 
Uppe med tuppen för att ta mig till gymmet i god tid, körde järnet på jobbet.. Eller? Haha..
Nja.. Lagom fart kan jag väl medge men fick ändå gjort det som jag skulle så det känns helt ok. Nåt som inte längre känns okej dock är att fortfarande är galet kallt inne på jobbet. Det pendlar mellan 14-16 grader. 
Det är inte jätte varmt precis.. Har använt alla mina stickade tröjor 10 ggr om (jag har många), bara för att inte frysa ihjäl.. Nu vill jag ha det lite varmare så att jag kan använda resten av min garderob med.. Ok?!
Snälla snälla service man eller vad det nu är som skall ordna detta, kom igen och gör det!!
 
 
Klaga skall man inte göra egentligen. Men ibland för man göra det litegrann.. Nu har jag gjort det och det känns lite bättre även om jag vet att det kommer att vara precis lika kallt imorgon ändå. Haha
Väskan är packad och maten är klar.. Det är väl inte så mycket mer att göra än att krypa till kojs?

Slänger ett öga på Topp modell Sverige medans jag skriver, det var inte igår man såg det programmet. Kan ju vara för att säsongen precis börjat.. Men ändå.. Haha..
Vad gillar vi frisyrerna? Gillar den korta pagen eller vad man ska kalla den. Blir nästan lite sugen, tror docl inte det skulle passa mig. 
 
Ne nu va det slut och jag skall sova...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0