Super!

 
Duper.. Spännande dag att se fram emot. Nya tag, denna vecka.. Inte många dagar kvar.
Idag kommer det finbesök till jobbet. Så då tar man en väl behövd sovmorgon för att ladda batterierna.
Vaknar nästan utvilad men utan kaffe.. Hu!
Sitter med en kopp te här och funderar. Inte riktigt samma sak som att vakna med en kaffe. 
Men vad gör man när man glömde bort att kaffet var slut??
Mmm... Teee... Haha..
 
Dagen igår var tung, men nu är den glömd! 
Nya tag idag, ett par steg i taget. En god natts sömn gör gott. Nu e man åter på topp.. Eller? 
Nja.. Lr jo.. Kan ju inte vara sådan varje dag. Det gick inte.. 
 
Kanske unnar mig en träningapaus hela dagen idag.. Återstår att se.
Men nu fick jag nog rusa mot bussen inom kort. Rusa till bussen kan komma att bli ett minne blott..
Ännu en spännande grej med denna dagen.. 
Även om det inte helt blir som jag ville då för att någon skall sätta krockben för mig så är det en bit på vägen. 
Ett sätt att gå runt problemet. Det skall gå ändå liksom.. 
 
 
 
Tjohoo.. Fånga denna dagen nu då!
Det här är en dag jag tänkt att vinna.. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

De blir en riktigt Go Dag idag
Puss å lycka till

2013-02-28 @ 08:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0