Suuuug..

 
Åh ett sådant sug! Jag blir galen!
Vill ha choklad och kakor i mängder! Men det håller ju inte riktigt att bara sitta och trycka i sig en massa. Suck!
Inte nog med det suget så är jag minst lite sugen på att baka, om inte mer..
Funderar starkt på att göra ett undantag och baka till helgen. Har inte gjort det på en evighet känns det som. Sist var väl i julas. Åh.. Dom goda bullarna, saffransbullar.. Yummi!
Ne hu.. Jag måste ta tag i detta. Kanske att man skulle ge sig på att försöka baka något nyttigt onyttigt godis..
Går det ens? Eller nyttigt onyttiga kakor? Äh.. Annars får dom väl helt enkelt bara vara onyttiga på riktigt. Haha!
Kladdkaka kanske? Eller lite rockyroads.. Hm.. Detta tåls helt klart att fundera på!
Många dagar kvar till helg och de är dom enda dagarna det finns en chans att jag skulle hinna med något sådant. 

 
 
Imorgon blir en bra dag.. 
Skall försöka att inte tänka på kakor då, men det är nästan lika mycket glädje i morgondagen om inte mer. 
Donnan kommer ner och vi skall få ha en kväll ihop. Det är lycka det! Tänk vilken glädje man kan ha i sina vänner. Man gläds med dem i med gång och gråter med dom i motgång.. 

Älskar mina vänner! Otroligt tacksam för dem alla.. Från Norr till Söder. 
 
 
Natti natti allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0