Time..

 
Jisses vad en dag kan gå fort ibland. Knappt så att man hinner med sig själv ibland. 
Men det är ändå en ganska så nöjd tjej som nu krupit ner under täcket. Fått gjort en hel del idag. 
Hur det gick till och att jag är vaken förtsår jag dock inte. Men jag kanske inte är vaken. Vem vet...
 
Nåå.. Vad har jag gjort då? Som gör att jag känner rätt nöjd då? Helt nöjd ska man ju aldrig vara..
Två pass på gymmet och en helt vanlig arbetsdag. Men hann även med att tvätta och ta hand om två maskiner, fixa matlådor för ett par dagar, diska undan allt.. Handla innan det med för att laga maten av något. Ätit och nu krupit ner i säng. Det låter inte så mycket. Men dom sista grejerna är gjorda på ca två timmar. Samt att jag packat inför morgondagen med. 

Så nu är jag väl värd att sova tror jag.. Detta var ju bara första dagen på denna veckan. Har ett gäng till att klara av. Skall ju även hinna med "mig själv" där emellan med allt vad det nu innebär. Haha.. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0