Värm mig!

 
Åh snälla! Jag är så trött på att frysa nu! Det är helt otroligt.. Börjar med en kall lägenhet som det nu faktiskt blivit fason på. Underbart! Fått upp temperaturen plus att jag har fått in ett extra eldrivet element. Kan inte annat än säga att jag njuter hemma. Frusen som jag är..
Men varför fryser jag fortfarande då? Joo för att det är härligt kallt ute, men där får det vara kallt. Dock är det inte lika spännande att det är kallt på jobbet. 
Det har legat mellan 14-16 grader inne nu i ca 4 veckor. Det är inte roligt längre! Det är inte ens lite okej längre. Man borde absolut få stanna hemma!!
Undrar just hur det är med lagar och regler. Huuu... Säger jag bara. Kallt är vad det är. Jag har fått nog!
(Som tur är så kommer dom nog och fixar värmen här idag.. Hurra, hurra, hurra!!) 
 
 
Sitter istället och drömmer mig bort.. Snart är det dags att åka! Det är "bara" 62 dagar kvar innan planet skall lyfta. Bort, bort från detta här och mot värmen. Jag och lilla mamma skall på tur. Som jag längtar! En paus från vardagen och äntligen lite sol och värme för kroppen .
Det kommer om något göra underverk för själen tror jag! Annars blir det ju kanske spa i helgen med. Det gör nog sitt det med. Men jag kan ha råkat göra av med pengar som jag skulle ha till det... Ooops!
Men det var snygga skor.. Haha..
 
 
 
(bilderna kommer från apollo, där jag bokat)
 
Åh.. Se så gott det kan se ut! 
Nu blev jag liiite varmare inombords.. Eller är det elementet under skrivbordet som gör sitt tro? 

God morgon!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å ja räknar ner, tyst, men de börjar närma sig... Ser verkligen fram emot å få rå om dig. Bara du o jag hjärtat. Puss

2013-02-12 @ 09:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0