Yupp..

 
Otta var det.. Otta är det.. 
Sovit på saken men inte ett dugg klokare skulle jag vilja påstå. Bil eller inte bil.. 
Buhu.. Känner mig som en kluven liten människa. Det är verkligen inte min starka sida att välja. 
Har ju till och med svårt att välja film när det är dags för det. Då förstår man kanske än bättre min beslutsångest. 
Så ännu en dag i hallen med funderingar kommer detta att bli..
Tjohoo... 
Skall även se till att få skurat hallen idag. Blir så väldans smutsigt efter ommöbleringen av bilarna. 
Men gott är väl det, mer för mig att göra. 
 
Väska packad och kaffen så gott som slut. Ännu en dag nu då, det värsta är att jag hade ju faktiskt kunna sova nu om jag hade köpt mig en bil.. Det är ju lite kvalitet det. Men är det tillräckligt?
Åh.. Jobbiga tanke. Men kanske en roligare sak att fokusera på än många andra tankar som snurrar i mitt huvud..
 
Ne nu fick man nog ta tag i dagen.. Göra det sista innan det är dags att springa till bussen.. 
Bussen, den käääära bussen.. 
 
 
Hm.. Med bil behöver man tänka på parkering. 
Men man slipper också att bli blöt påvägen till jobbet.. Eller någon annanstans..
Ännu en tanke.. Haha..
 
 
Äh!
 
Go mörran!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0