Bara timmar kvar..

 
Nu så är det ny morgon igen och det är bara timmar kvar innan det är dags att sätta sig i frisörstolen. 
Nästan så att jag är lite nervös. Fast ändå inte eftersom att jag kommer att vara i trygga händer. 
Men ändå lite nervöst eftersom att det är dags att försöka byta hårfärg. Gjorde ju ett tappert försök sist. 
Fast det höll inte såå länge, kan ju vara så att mitt hår helt enkelt bara inte vill.. Haha..
Men idag så får det ge med sig. Moahaha..
Det enda jag inte riktigt kan bestämma mig för är om jag borde slinga det eller helfärga. 
Ruggit svårt val det där.. Hm..
 
 
Innan dess en sväng till gymmet.. Väskan nästan packad. Så rumpan får upp ur soffan så jag kommer iväg någon gång. 
MInuterna trillar iväg snabbare än vad man kan ana.. 
Kaffet så gott som slut. Underbara morgon!
 
 
Good morgon folket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0