Bzzz..

Precis som du skulle säga.. You know.. Haha

Ja ne men ungefär som så då. Eller?
Helgen sa SWISS bara försvann.
Men den lämnade glada spår och många skratt efter sig..
Lördagen var en absolut spontan och toppen dag. Inte många kronor på kontot av förståeliga skäl (två dagar till lön), men ändå kunde man trolla till en toppen kväll. Biljard har varit en av helgen aktiviteter. Sjukt länge sedan man spelade, men det är ju sååååå kul! Magiskt!
Söndagen var det sol bada längs vägg med god sallad och gott sällskap. Me like!

Sol, sol, sol! Ge mig mer av den varan!

Toppa med en choklad tårta som jag somnade ifrån och lite söndags humor..

Måndag är dagens dag. Inte alls tagg att vara på jobbet. Åter i mitt köldhål.. Funderar på om jag förfrusit mig i vinter. Förmodligen inte, men ändå. Känns nästan så..
När jobbet äntligen var slut blev det maskintvätt och en sväng till gymmet. Lila suddig som bilden kände jag mig när jag var klar.. Jiha! Like!

Nu nedbäddad och imorgon är det endast 15 dagar kvar tills jag får lämna detta. Som jag längtar, kan knappt vänta.. Hoppas så att dagarna går i ultrarapid och sedan är man där..
Spa i Stockholm (å lite kurs..) sedan bär det av.. Mot sol och stränder..


Blunda och drömma om det kanske så går det fortare..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0