Halv lek..

Eller halvtid eller bara kanske helt enkelt onsdag. 
Halva veckan har gått det är snart helg igen.. Det det går sådär fort igen..
Imorgon är det torsdag och det längtar jag till. Idag vet jag inte, hade jag något att längta till idag tro? Hm..
Bara att det är onsdag kanske? Det är ju inte illa det.. 
Men imorgon är det liite bättre.. 
 
Får kanske ta och sparka igång den här dagen så att det blir torsdag lite snabbare..
 
 
Sitter och grubblar på om man skulle ringa vårdcentralen. Kolla om dom tycker att man skall ta en spruta innan man åker. Det närmar ju sig med stormsteg. Behövs säkert inte (önskar iaf den spruträdde), men det kanske är lika bra att vara på den säkra sidan.. 
Det var iaf ingen bra grej att toppa dagen med om man tänker på rädslan, men bra på andra vis..
 
 
Jäspar mig igenom en kopp kaffe och säger goood morgon då!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt :)

2013-03-06 @ 07:33:49
Postat av: mamma

Bra att du tar tag i det.
Här får man bara ett tel svar att: Kvoten är fylld för dagen. Återkom nästkommande vardag.
Puss

2013-03-06 @ 10:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0