Hot, Hot or Not?

 
 
 
 
 
Nam nam..
Efter en otroligt lång och kall dag som har börjat sätta sig på axlar och nacke så gav jag upp!
Rättelse det handlar ju inte bara om en dag.. Typ 12 kalla veckor. Det känns i kroppen och tär humöret.
Så..
 
Avslutade dagen tidigare idag, åkte till gymmet för att basta och sola lite. VÄRME!!!
Underbart! Lycka! Så när jag skakat liv i kroppen och börjat känna mina tår åkte jag hem för att dricka massvis med vatten och hoppas på att huvudvärken höll sig borta. Mycket bra!

Lagade därefter lite VARM och HET mat för att avrunda dagen. 
Så från katastrof till ritkgit bra. Nu även en frys laddad med massa matlådor. Me like!
 
Snart dags att nanna.. 
Innan dess skulle jag nog kunna ta och avrunda med någora vindruvor.. Fina grejjer det!
No Candy tonight!
OM jag nu inte skall  "hotta" upp stämningen ytterligare med lite varm choklad... 
Mmmmm..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0