Jobba för livet

 
Yes asså.. Jobba för brinnande livet.. Eller? 
Haha.. Nee men snart är det dags för jobb igen. Ännu ett kallt pass kan jag ana. Det är ju trots allt i dörren. 
Men jag gillar mitt jobb, så inget fel med det! 
Nu också mätt och go i magen. Då kan det väl inte bli så fel väl? 
Värmen har jag fått tillbaka med, så jag ska bara se till att behålla den så kommer det ju bli en toppen kväll!
Jag är helt säker! 
Snart fick jag ta att gå då, men jag vill nog titta liiiite mer på Gladiatorerna först. 

Vilka kroppar dessa människor har! Jisses! Tänk om man kunde somna och vakna med någon som dom.. 
Eller kanske inte.. Somna och vakna med en sådan kropp? Nja.. Kanske hellre det. Hahaha..
Äh.. Imponerande iaf! Både utmanare och Gladiatorer.
 
 
 
 
 
Gott var det!
Men nu får jag nog både titta på tv och byta om samtidigt.. 
Tur man är tjej... Hahaha.. 
 
 
Trevlig fredag folket!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0