Klagomål!

Folk fick gärna tycka att jag klagar ofta på kyla.. Men jag gillar verkligen inte att frysa! Finns väl inte många som gillar att frysa? Eller? Kan ha väldigt fel där.. Men hur som så gillar inte jag det!
Ligger nu nedbäddad med värmefilt och skall försöka sova. Bävar inför ännu en kall dag på jobbet imorgon. Det är så att kroppen värker av kylan. Stickade tröjor hjälper inte!
Kallt! Buu!
Idag fick jag faktiskt lånat en termometer. Lite skoj att se vad det faktiskt var för temp. Hade jag velat ha kyla på jobbet hade jag valt att jobba utomhus.. Hur som helst..
När bilarna i hallen visade 18 grader (vilket är väääldigt varmt, normalt 16,5) så var det vid mitt skrivbord 14.
Härligt va?
Vill inte ens tänka på vilken temp det kan vara när det är 16,5 i hallen då!

Så förlåt mina sura miner och att jag klagar.. Men jag har iaf svårt att ha ett happy face när det är den temperaturen!

Snart har mina tår tinat och jag kommer somna..
Natti natt folket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0