Söndags mys..

 
Tröttare än tröttast känner jag mig men ändå väldigt pigg..
Gottat mig med en stoooor kopp kaffe för att förska få fart på kroppen och skallen efter en lång natt på jobbet. 
Snart dags att hoppa i lekbyxorna och åka till Färgelanda och vara lektant. Jag ska busa och leka massor med mina  små hjärtan., Knappt jag känner att jag vill skriva för att jag har lite brott. Hehe..
 
JO just.. Söndags mys/lyx var det.. Till min kaffe passade jag på att äta lite kvarg med riven choklad och hallon. 
Det var inte alls fel som start på denna dagen. Nu måste den bli bra liksom.. 
Om man får choklad till frukost.. Kan det då bli fel? Hehe..
 
Nee nu så.. No time to write.. 
Jag ska ut i solen och leka med mina gullungar! 
 
 
 
 
 
Den här dagen har jag tänkt att fånga och vinna..
Vad skall du göra?? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0