Söndagsbus

 
Igår blev en lång men väldigt rolig dag!
Klev upp en liten stund innan lilla Anna kom på besök.. Så igår var det liten Anna vs Stor Anna.
Liten Anna väldigt pigg, stora Anna inte fullt lika pigg..
Men efter två stoooora koppar kaffe och fem minuter Happy Feet och sedan nästan heela Pippi på rymmen så var det lite mer fart i oss båda. 
Smaskade på riskakor gjorde vi till filmen. Sedan byggdes det kojja, vi rev kojjan. Målade, byggde kojja igen och sedan var det dags för mat.  Där emellan körde vi stenhårt med Moraträsk. Vilka minnen!
Så vad gör man till en liten tjej?? 
Hm.. Ja till en början stod det heelt stilla. Men så kom jag på att pannkakor, det gillar väl alla? 
Så då bidde det de.. Mjöl i hela köket och en del i smeten. Jordgubbs sylt fick jag ta å koka ihop med. Mosa jordgubbar resulterade i att det även var jordgubbar i hela köket. Men var gör väl det? 
Vi fick ju faktistk båda två äta nygräddade pannkakor med egengjord sylt. Hallå eller? 
Nam nam!
Anna tog plats i kojjan och kollade på Happy Feet en sväng till medans jag fick tid att ta disken.. 
In emellan så var det en massa mer vi hann göra känns det som. Men hur skall jag komma ihåg allt? 

Det var då iaf en mysig dag men vi hann inte gå ut och gunga innan pappa kom och hämtade. 
Så det spar vi tills nästa gång! Mera bus åt folket!
Jag hoppas även på att vara lite piggade så att jag kan vara ännu mer lektant.. 
 
Det var min gårdag det!
Lagom att låna en liten ibland. Vi hade allt en bra dag!
Som tack fick jag faktiskt en presen med! En vetekudde, såå snällt! Åh så väldigt behövt så jag tror inte att personen som gav mig den anar. 
Verkligen fantastiskt! Tuusen tack för det!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0