Äntligen..



Mitt i natten å jag kommer äntligen in på bloggen.. Vet inte va det har varit för knas med mitt nät.. Men nåt har det då varit.. Har försökt gång på gång att logga in men det har verkligen inte gått.. Så irriterande.. Men nu e jag här..
Fast jag har inget vettigt att skriva..

Vad har jag gjort sen sist.. Har nog med all säkerhet hunnit med en hel del..
Men att komma ihåg allt det e värre det..

Jo jag vet att jag va å fika med Nanno å hennes kusin här om dagen.. Hennes kusin hade ganska så nyss blivit pappa.. Å det va världens sötaste lilla tjej.. Mini liten, men det kan bero på att hon är född tre veckor för tidigt..
Såg ut som en liten docka gjorde hon.. Såå söt : )

Jaha.. Sen va har man gjort mer då? Försökte putsa fönstren här om dagen.. Men hade ingen rengöring.. Så jag provade med köksrengöring å badrumsrengöring.. Inget av dom funka så bra.. Inget som man behöver testa..
La ner det ganska så snabbt å kom fram till att jag tar det senare när jag har fönsterputs..

Jaha... Nehe.. Men om man kanske skulle ta å sova.. Så nu när det funkar att logga in igen så kan jag ju kanske skriva nåt vettigt nån dag här..

Natti natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0