En andra dag..


Ja då va andra dagen avklarad.. Det händer egentligen ingenting på det här stället.. Men det är ok ändå..
Har pratat en hel del med en av min arbetskompisar idag.. Kajsa : ) Jätte trevlig tjej..
Hon är från Vargön, så det visade sig att vi hade en hel del gemensamma bekanta.. Världen är liten!

Hm.. Vad kan man mer säga?? Norska e jätte svårt att förstå ibland !? Jag fattar typ hälften av vad folket säger till mig.. Men det är bara att nika å se glad ut.. Det funkar ganska så bra det.. Hehe..
Har inte hunnit sett så mycket av Oslo ännu.. Det enda jag har sett än så länge är mest bara dom gatorna som är till å från Oslo S och pensionatet där jag bor.. Har väl lärt mig tre olika vägar lr nåt sånt nyttigt.. Hehe..
Variation e ju aldrig fel.. Lr?
Så det som jag än så länge har att visa det e pensionatets entre å tigern på torget typ..

                                                         

Just det.. Glömde.. Igår träffa jag Bingo inne på Oslo S.. Han å hans kompis letade nåt hotell.. Det va rätt så mycket flådigare än det stället jag bor på.. Fusk! Hehe.. Dom fråga efter vägen.. Men vi hade typ ingen aning.. Vi såg det sen när vi skulle gå hem.. Men men.. Så va det med det.. Det var lite roligt bara..

Kommentarer
Postat av: Anders

Lite avundsjuk är jag allt på dig som får komma ut i världen och uppleva nya grejor.
Kram

2008-04-13 @ 17:00:45
URL: http://sporring.se/wordpress
Postat av: Mamma

Hej vännen.
Kom just på att jag kan ju läsa bloggen så jag vet hur det är och så. Bra. Men jag vill ha mer kort. Det är kul att se... Älskar dig och saknar dig. Puss och kram från mamma

2008-04-14 @ 15:06:59
Postat av: Anonym

Jag älskar dig.... och saknar dig väldigt mycket! puss puss puss puss

2008-04-14 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0