LilleStröm Torg


Ja det va stället som jag va på idag.. Å det var väl helt ok så sätt..
Det va inte jätte mycket folk, men det var folk.. Mest var det 70+ och allt under 18..
Å det är väl kanske inte riktigt rätt målgrupp då.. Men men.. Man får ge det en chans iaf!
Det är bara att "kriga på" som våran TM säger.. Hehe..

Jaha... Vad ska man mer säga.. Hm.. Mina skor är vääldigt sletna.. Så jag bestämde mig idag för att köpa nya skor.. Det var änna på tiden.. Det har som varit väldigt fint väder det senaste.. Å jag har bara med mig skor som är rätt så varma.. Så jag sprang in på HM och köpte mig ett par nya skor för 98:- visserligen norska så det blev väl en 117:- lr nåt sånt.. Men men.. Det var det värt..
Fast jag fick skavsår nästan direkt.. Men det är väl som med alla andra skor.. Dom måste gås in lite.. Hehe..
Så va det med den här dagen..

Jo det har kommit en ny tjej hit med.. Hon verkar trevlig.. Men jag har inte pratat så mycket med henne..
Men men.. Mer imorgon kanske..
Nu är det iaf dags att lägga sig.. Lr det va det för ett tag sen.. Men det är väldigt lätt att fastna..

En sak bara..


GRATTIS EMMA!!!!!


Puss puss och god natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0