Mammas Dag!

Grattis Mamma!!
Jätte jätte grattis.. Typ som..
Ja må hon leva, ja må hon leva.. osv..
image127

Ja idag är det då mammas dag.. Så jag tar bara lite snabbt vad jag har gjort idag!
Jag har varit ute på ett köpcenter som hette typ Ökens Köpcenter..
Å det var ungefär vad det var med.. Det var öken som bara den!
Men men.. Så e det.. Nytt ställe imorgon Lilleströms Torg.. Sen Öken igen..

Så detta är då Ökens Center

Hm.. Ser nästan ut som en chokladkaka, men det är ett hus..

Ni har hört om väskförvaring innan va? Men hund förvaring? : S

Så va den dagen slut.. Inte mycket kvar av den alls..
Ska borsta gaddarna och sedan krypa ner i sängen..
Känns som att det kan behövas.. Har ett gäng sjuklingar runt omkring mig så peppa peppa..

En jätte trött Anna..

Men stirrar gör hon.. Hehe..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sugen på en ny design? Det enda du behöver göra är att kommentera det här inlägget: http://esw.blogg.se/1208806518_vrdesign.html

2008-04-21 @ 22:15:31
URL: http://esw.blogg.se
Postat av: mamma

Har missat....TACK. Gullunge.
Kram från Mamma

2008-04-24 @ 22:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0