Mässa



Mässa har det varit hela helgen.. Det började i fredags och har hållit på tills idag..
Den var såå stor va! Oj oj.. Massa massa folk mellan 4000-5000 besökare tror jag allt att det var..
Så det var en hel del.. Men dess värre så blev det inte sålt allt för mycket.. Men det var väldigt roligt iaf!

Jag har shoppat : ) Gjort en investering för livet.. Lr iaf så länge den håller.. Lr dom håller..
Det bidde en massage kudde och en massage stav.. Haha.. Det låter bra roligt..


Det var jätte fint på mässan.. Det fanns en massa maffiga trädgårdar och annat som dom hade ställt upp där..
Pooler som var värre än värst.. Tv, ljudanläggningar å allt möjligt.. Helt otroligt vad grejjer det finns..

Ätit en massa massa jordgubbar har jag ätit iaf, å gott var det! Finna nästan inget bättre än jordgubbar..
Längtar så till sommaren! Nån gång när jag blir "vuxen" ska jag ha mig mitt eget jordgubbsland!
Massa massa jordgubbar.. Vill vill vill!

Det var jätte kö när vi skulle hem så det var lite trist eftersom att det har varit fint väder hela helgen.. Men med en timmes bilkö på vägen från mässan varje dag så blev det inte nå soltimmar alls kvar.. Tråkigt men sant..
Så lite bilder från den långa helgen..

På väg till mässa..    Vår tecken : )              Följa Birger..            Den lilla mässhallen, som e stoor!

         
Så framme va vi då..


Massa fina blommer å grejjer, å en jätte fin fontän :) Plus massa annat coolt å fint..
             

Roliga saker efter vägen.. Å mindre roliga.. Typ en bil kö som var typ en timme..
     
Bäst va nästan glass bilen å skylten..

Nu är det natti natti..
Saknar, massa mycket! Längtar hem, men på lördag åker jag!




Kommentarer
Postat av: mamma

Jasså du...du köpte kudden...Du får ta med den när du kommer så jag oxå får prova.
Puss och kram. Älskar dig.
Mamma

2008-04-24 @ 22:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0