Mitti natta..


Ja nu e det mitt i natta.. Så det blir en liten kort summering av dagen tänkte jag..
Blir inte allt för mycket skrivet nu när jag är hemma.. Vill försöka att spendera så mycket tid som möjligt med vännerna ju! Så då sitter jag helst inte här..
Men idag så har jag iaf tatt en snabb fika med Becca sen så kom Amanda och hämtade mig med två av hennes tjejkompisar.. Hel goa tjejer.. Å dom hade köpt och ordnat så att vi åkte å grilla alla fyra.. Jätte mysigt men väldigt blåsigt.. Gott var det med : ) Tack tack tjejer!

Sen så tillbaka in till stan.. Hem en sväng men det var tråkigt.. Så jag tog å vandrade upp till Nanno...
Så vi satt i solen på hennes balkong jag, Nanno och Erika.. Myysigt : ) Te i mängder..
Leo spela Wii så jag fick rycka in lite där med.. Men det e bara roligt!

Men nu ska jag sova.. Så får jag se vad morgondagen har att erbjuda.. Fast det e ju egentligen redan imorgon nu..
Fast jag tänker inte räkna det förän jag har sovit! ; )

Natti natti

Kommentarer
Postat av: mamma

Du har för mycket spring i dig nu... Varva ner och andas. Ta de lilla lugna nu en stund.. du ska ju snart fara igen.
Puss mamma

2008-05-01 @ 21:47:43
Postat av: Anders

Ta det lite lungt hjärtat!
Kramar å såna grejor
/Anders

2008-05-02 @ 08:30:06
URL: http://sporring.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0