Norge..



Ja då va man i norge då.. Sitter här i sängen å e såå trött så det är inte sant.. Förstår inte varför..
Har ändå sovit ganska så många timmar.. Men nu e man vaken å snart e det dags att sätta igång med dagens sysslor.. Ska försöka få ett D-nr så att man kan få ett konto för dom att sätta in pengarna på.. Hehe..
Handla lite mat står med på listan det också.. Så att man kan ta å slänga ihop  nåt..
Det enda tråkiga e att köket e såå grymt äckligt... Men det finns inte så mycket att göra åt det.. Det e bara att ta det som det är, försöka röja upp lite kan man ju göra men det känns ändå inte helt ok..
Men det finns inte så mycket mer att göra än att ta det som det är.. Äta ute funkar inte!
Nån gång kanske.. Men inte varje dag.. Det går inte alls.. Hehe..

Igår va första dagen här.. Hade ingen orka kvar på kvällen för att skriva något.. Såå trött så det går nästan inte att beskriva.. Så mycket folk.. Å så först utbildning sen direkt ut i fält för att jobba.. Det var kul.. Men det är väldigt slitsamt.. Massa massa folk.. Jag vet inte hur många som har varit på Oslo S..  Men det är stort som jag vet inte vad.. Å det är såå mycket folk som springer å går fram å tillbaka så att man blir helt yr..
Ska stå där idag med.. Så jag tänkte att jag skulle få ordning på lite kort..

Nu får det bli nåt i magen..



Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Hoppas att du har det bra!
Va nu rädd om dig!
Kramar i massor Systeryster=)

2008-04-11 @ 14:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0