OsloBilder



Nu har det varit låånga dagar ett tag här..
Har inte riktigt hunnit med att skriva..
Men nu sitter jag här och tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från Oslo som jag har hunnit tagit.
Har vandrat runt lite här en dag i det fina vädret..
Annars så har det varit så att jag inte riktigt har nått mina mål så att jag har jobbat längre än vanligt för att jag ska försöka att nå mina mål iaf.. Inte så lätt alla gånger.. Men men det är ju bara att kämpa vidare..

Universitet lr nåt liknande om jag inte minns helt tokigt..
image96

Stads Teatern tror jag allt att det här var..
image97

Staty framför Slottet..
image98

Staty bredvid slottet ; )
image99

Slottet
image100

Vaktbyte..
image101

Took cool staty.. Haha.. Sånna finns det nog inte många av..
Finns massa olika konstiga statyer runt om.. Ska försöka fota mera..
image102

Ingen aning vad det e men det va ganska så fint : )
image103

En liten bild runda.. Kommer mer senare.. Men då från mässan som jag är på under helgen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0