Slut på helgen..


Har varit en toppen helg.. Fast det har ju som så klart regnat hela helgen.. Säg den helg som det inte regnar..
Urk vad det är trist att det ska regna hela tiden..
Men men..

Nu är det inte många dagar kvar.. Det har gått såå snabbt allt.. Hinner knappt med att fatta..
Å det är så mycket som ska göras innan jag åker.. Men på onsdag bär det av.. Mot nya utmaningar..
Jag är såå nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Det är som bara på en vecka som allt händer..
Det känns hur konstigt som hellst.. Men det ska bli jätte kul.. Se lite nya saker..  Å om jag har tur även få ihop lite pengar..
Det är inte alls fel det inte.. Men nu är det även dags att ordna så att man går å läggar sig i tid och kommer upp i tid eftersom att det är så mycket att ordna..

Imorgon ska jag på en uttagning för att bli hårmodell om jag kommer med vill säga!
Kan ju alltid hoppas att man kommer med.. Då kanske man får en ny stil uppe på allt detta.. Det hade kunnat vara lite coolt.. Det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa : )

Nu är det iaf dags att sova lite då va..
Natti natti...


Kommentarer
Postat av: Gufar ;)

You go girl!
Wishing U all the best on your new adventure!!
BIG HUGS!!

2008-04-07 @ 06:55:44
URL: http://sporring.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0