"Sondag"


Nu har jag varit här nån dag.. Konstiga land.. Hehe.. Ne så konstigt e det inte men vi bor väl inte på den bästa gatan.. Det står "fina flickor" i varje gathörn.. Så det e inget ställe som man går ut själv på om kvällarna..
Granne med två strippklubbar bor man med..
Bättre kan det väl inte bli.. Hehe..

Men men det är så det är.. Annars e det väl ganska så ok.. De är ju inget tipp topp ställe men det fungerar..
Det är ett rum med 4 sängar.. Det e stökigt som bara den här eftersom att det inte blitt städat på ett tag.. Men imorgon när det är en tjej som åker hem har jag å Kajsa tänkt att städa.. Gott ska det bli..

Mm.. Vad kan man mer säga om det här stället.. Jag har träffat en barndomsvän.. Men det var väl i typ 2 min..
Men vilket fall väldigt roligt.. Hoppas att vi kanske kan ta en fika någon dag så att man får höra hur det är..
Försöker att fördriva dom få timmarna som vi har ledigt.. Bara för att inte somna för tidigt för att sen vakna mitt i natten.. Ganska så dumt..
Så idag efter att jag hade jobbat så har jag.. Ja vad har jag gjort??
Jag har spelat Wii men några små kaniner i spelet.. Man kan göra massa saker.. Helt slut va jag efter iaf..
Man kunde tvätta, springa, såga.. Å jag vet inte allt vad man kunde göra.. Coolt va det iaf!
Sen så har vi spelat biljard.. Å suttit på en typ pub lr nåt.. Vatten e SÅÅÅ gott! ; )

Ja.. va mer kan man säga.. Imorgon e det morgonmöte sen så e det jobba jobba jobba..
Gå runt å leta nån bra affär är det tänkt så att man kan handla..
Har handlat lite smått.. Men det e änna slut nu.. Så va det med det..

En bild på montern där jag står om dagarna.. Å så folkmassa på Oslo S..

                                      

Å ett trött kort på mig.. Blek som jag vet inte vad å ser ut som en mopp i håret men ändå..

                                                          

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Vad roligt att höra från dig, så jag vet att du lever!
Hoppas att du har det bra, och inte längtar hem för mycket...
Saknar dig, kram Anna-Carin & tanten

2008-04-14 @ 13:50:07
Postat av: Mamma

Tror på dig.
Puss och kram
Mamma

2008-04-14 @ 15:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0