Men fy och..



Aj aj på mig.. Varför är jag så dålig på att skriva ?? Hm.. Men jag undrar just vad jag ska skriva..
Just nu känner jag mig mest trött.. Är på det nya jobbet jobbar för fullt..
Om jag ska vara ärlig så har det väl inte riktigt gått vägen för mig denna veckan..
Men det känns ändå som att jag kommer ärmare målet : )
Hm.. Måste lägga mig egentligen.. Men jag vill inte sova..
Fast jag borde.. Kort sagt så tänkte jag väl mest bara säga att jag lever!
Sliter med livet.. Hehe.. Får skriva mer nån annan dag.. Skärpa mig en aning så att jag skriver nåt vettigt..
Inte sitter och "ord bajsar" på det här viset.. Hehe..

Natti natti då...


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gumman kan du inte ta o ringa mig när du har tid över? Jag har inte kvar ditt mobilnummer för alla mina mobtelefoner har lagt av.

callme, kram!

2008-08-22 @ 21:42:49
URL: http://isabolle.blogg.se/
Postat av: mamma

En god natts sömn är alltid bra...

Du vet att det mesta brukar lösa sig.

Saknar dig.

Puss och kram.

Mamma

2008-08-24 @ 12:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0