Norge Minnen




På väg till Oslo igen.. Liftar med Budda i hans lastbil.. Tjusigt : )
Budda bakom ratten, en yr Tutti där bak och en flummig Frutti..
Det är väl ungefär vad man kan säga om det : )

Den kvällen den var hejt sjuk.. Vi trodde ju inte att det var så långt.. Men så var det långt att gå..
"Oh, Shit! No way!!"




Se vad jag och Tutti fick av Grabbarna grus! Jag fick en Sessa och Tutti fich en Cowboy : )




En kväll på takterassen till nåt hotell som jag inte kommer ihåg namnet på.. Lite öl, vin och GT..
Sen så hade självklart David "Jesus" men sig en cigarr : ) Inte helt gott vill jag lova!





En kväll på berget, nästan lite av en tradition.. Där va vi ju å grilla en gång tidigare.. En riktigt bra kväll..
En av som sista i Oslo.. Så det va ett bra sätt att avsluta kan man väl säga..
Det blev inget bad i någon fontän denna gången dock.. ; )



Det kommer mera.. Det finns så mycket mer!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej igen

Hoppas allt är bra.

Kram

2008-08-10 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0