Lite ditt å datt..

Hm.. Jag måste skärpa mig tror jag.. Skriver allt för sällan.. Fast att jag avslutar så gott som varje kväll med datorn i knät så skriver jag inte.. Varför?
Kan det vara så att jag inte kan komma på vad jag ska skriva varje dag.. Är det att jag glömmer eller bara att jag skjuter på det så att jag glömmer? Hm.. Nånt är det iaf.. Men nu skriver jag : )

Så vad har jag gjort det senaste.. Hm.. Jag har spelat en massa massa biljard.. Drukit allt för mycket kaffe..
Inte nog med det så har jag pallat äpplen och gjort äppelpaj.. Det har inte hänt mycket men det har ändå hänt en del..

I måndags var jag på en intervjuv.. Jag ska dit imorgon igen.. Det är lite smått nervös.. Men jag tror och hoppas att det kommer att gå bra.. Det vet jag säkert imorgon eller senare.. Det blir som det ska bli antar jag..

Ja men idag då.. Jag har tvättat och så har jag städat lite.. Sen så hade jag besök av en "handy man" som fixade min trasiga soffa : )
Så ett tag var det en liten verkstad i mitt lilla rum.. Hehe..

Som det kan se ut va? Hehe.. Men nu är min soffa hel igen iaf! : )

Nu får det vara för idag..
Natta!


Kommentarer
Postat av: Anders

Ojdå, tur att det inte är ett farligt brott att palla äpplen! ;)

Och skönt att soffan är fixad! Nu är det bara jobbet som saknas.....

Kram Gudfar!

2008-08-15 @ 19:48:13
URL: http://www.sporring.se/wordpress/
Postat av: mamma

Jag vet ju...

Grattis från oss allihopa.

Lycka till på måndag.

Kram

Mamma

2008-08-16 @ 21:36:49
Postat av: mamma

Just ja, hälsa gu`far.

Kram

2008-08-16 @ 21:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0