Vardag


Ja det kan man nog kalla det.. Välkommen tillbaka till vardagen!
Nu ska livet börja igen.. Eller nåt i den stilen.. Har gått och dragit benen efter mig i två veckor eller nåt.. Till å med mer tror jag.. Men nu är det dags att börja JOBBA, ja det är det.. Jag fick jobbet som jag sökte : )
Så jag blir visst kvar i Uddevalla jag..
Inte nog med det så har mina änglar, mina älsklingar, mina sötnosar kommig hem igen : )
Men dess värre så är min lilla Sessa stor som jag vet inte vad.. Anar att det kan finnas fler katter i hennes lilla mage..
Jag vet inte, kan ju inget om sånt.. Men jag tror ändå det.. Den lilla skrutten har varit ute och friat medan jag har varit borta..
Får se hur det blir med det.. Kommer väl hem här nån dag så har jag en massa katter.. Hehe..
Min lilla tjokis!


Ne nu är det dags för mig att sova så att jag kan vara pigg och skötsam imorgon : )
Det ska bli såå grymt skönt att få lite rutin på saker och ting igen..
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Anders

Kul att du fått jobb igen, du är duktig du!

Så nu ska ni bli flera där hemma då???

Kram Gudfar! ;)

2008-08-18 @ 11:47:01
URL: http://www.sporring.se/wordpress/
Postat av: mamma

Kram mitt hjärta.

Skönt med jobbet hoppas det nu går bra och att du kommer att trivas.

Kram till Gu`far oxå.

2008-08-18 @ 21:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0