Hår lös eller inte?

För en gångs skull så halkade jag in på expressen.se, det händer ju inte allt för ofta.
Men nu trillade jag iaf dit.. Så jag hitta en massa roliga och mindre roliga saker att läsa om iaf.
Något som jag reagerade på var kändisar som klär av sig för djuren..
Gör dom verkligen det då?
Det är inte så att dom har nåt i sina gömmor där hemma, riktigt hår..
Känslan är ju den att den som ändå har råd att springa runt med Gucci, Prada osv..
Har dom då inte också nån gamal päls som ligger och "skräpar"?
För jag tycker då att den skräpar så länge den inte sitter där den ska..
Å det gäller ju inte bara pälsen, det gäller ju även skinnet..



Är dom verkligen så oskyldia som dom säger sig vara?
Klär av sig totalt för att visa upp sina kroppar för en bra sak eller är dom lögnare?

 
Bilderna har jag hittat på expressen.se, det är bara några av alla bilder.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så klart att dom har päls hemma. Det har väl alla...

Kom ihåg att hälsa på mig.

2008-12-11 @ 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0