Tack för idag


Och slut för idag. Ja helt slut skulle jag vilja säga. Känner mig som om jag är tappad bakom ett flöte eller något.
Helt trött och helt slut. Det var knappt att jag förstod när någon pratade med min förut idag. Helt borta!
Herre gud kan jag bara säga. Vad hände, vad sa vi och vad bestämte vi?
Ööh.. Jag skulle nog behöva några dagars ledigt så att jag kan försöka att komma ikapp med mina tankar..
Det är nog lite för mycket i mitt huvud just nu. Hm.
Men det blir nog bra med det med till sist.. Ingen kaffe idag iaf så det kanske var bra.
Eller så kanske det är just det som är felet.. Hm. Den tåls att tänka på..



QUIZ HARRYS NO 4

Hur som helst har det varit Quiz på Harrys idag igen :  )
Så klart så var vi där och vi gjorde så gott vi kunde. Förra gången så vart det verkligen inget bra resultat..
Eller jo för att vara ett första försök så var det väldigt bra : )
Förra gången så fick vi ihop 11 starka poäng.
Denna gången så satte vi som mål att vi skulle komma över det, vinna över oss själva.
Det var det som var målet! Tror ni att vi klarade det?
Vi trodde att vi klarade oss med några poäng, typ att vi fick ihop 14 eller nåt..
Men så hämtade vi resultatet och fick en mindre chock! Det var inte alls det resultatet som vi hade väntat oss.
Vi skrapade ihop hela 21 poäng! Så nu har vi till nästa gång ett högt mål att satsa på...
Go Team go!



Men nu var det dags för sängen ja..
Tid att sova!
Natti natti..

Kommentarer
Postat av: Mamma

De gick ju utan min hjälp...

2008-12-13 @ 10:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0