Klätter Katter


Dom springer å dom far runt här så man nästan blir tokig på dom.. Lr jag blir tokig på dom!
Men nu så kanske det blir lite bättre : )
Har varit och hämtat en klätterställning till dom hos Anki idag..
Hon har ju ingen katt så den stod bara på vinden..
Men nu så står den hos mig tillsammans med min andra som jag hade sedan innan..
Så nu har dom en jätte klätterställning att fara upp å ner på..
Hoppas bara att det kommer att fungera.. Det verkar iaf som att dom gillade den!
Direkt upp å kloa å kolla in läget..
Så det verkar inte helt dumt iaf! Det känns bra att dom har fått en ordentilg klätterställning att fara runt på..
Fast den tar ganska så mycket plats i min lilla etta.. Hehe.. Men det blir nog bra iaf..
Så länge dom är glada, så blir ju jag glad med!


          

Träffade Niki gjorde jag med idag!
Det var ganska så länge sedan nu.. Hon har blivit såå stor å fin!
Lilla tjejen : )
Hon verkar då känna igen mig iaf.. Blev jätte glad å viftade på sin lilla svans..
Det var hur roligt som helst att se henne igen!
Det va ju så länge sedan.. Får verkligen försöka att se till att det blir oftare..
Ska försöka att gå ut å gå med Anki lite..
Hon tar såå väl hand om Niki : )
Bättre än vad Niki har det hos henne kan hon nog inte få..
Hon bestämmer nästan allt ; )
Det är så sött!





Det var min lediga dag det..
Har gjort en massa annat med..
Tvättat, städat å annat nyttigt..
Men nu är det dags att sova..
Natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0