Lång vecka..




Massor att skriva egentligen.. Men ingen direkt ork..
Just nu är ju klockan ganska så mycket.. Så det kanske inte är så konstigt..
Jobbig vecka har det varit.. Jobb jobb jobb.. Lr ne så var det inte alls..
För lilla jag har inget jobb just nu! Lr jo jag har jobb.. Men ändå inte..
Ganska så illa är det iaf.. Leta är vad jag får göra nu..
Tråkiga är ju att det inte är så lätt att hitta bra jobb..
Iaf inte jobb som man trivs med.. Det är inte lätt alls..
Sen så ska man inte bara trivas heller.. Det ska fungera med så mycket annat..
Leta va det iaf!

Trösten till det hela får väl vara att jag har haft en hel ledig helg..
Massa tid med Tobias : )
Så det är ju inte fel iaf.. Massa mys och god mat!
Det är inte fel alls.. En massa timmar i en bil med.. Hela vägen till Arboga..
För att hämta en krockad bli.. Så att man kan reparera en annan..
Som det kan va va? Hm.. Har man inte jobb så gör man sig  ; )
Jag behövde ju ett.. Så det kanske var bra iaf! Hehe..

Mm.. Nu ska här sovas iaf!

                                                  
fredags mys..                        lördags godis..                      Söndag..   Upp å hoppa det är bandy!!!


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag hade an toppen helg hjärtat! Älskar dig.... puss puss

2008-02-25 @ 22:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0