Många dagar..

Det var ju som ett tag sen det blev nytt år..
Så det har helt klart hänt en hel del.. Jag kommer inte ihåg allt som har hänt..
Men har varit både bra å dåliga dagar..
Jobbat massor har jag gjort iaf.. Men det gör jag ju nästan alltid..
Jobbar jobbar å jobbar..
Försöker att umgås med den bästa när jag inte jobbar..
Men det är inte lätt då jag jobbar både veckodagar och helger..
Å han bara är hemma helger.. Illa.. Men vill man så går det..
Hm.. Vad mer kan man säga?
Älskar myskvällar med brasa å räkor.. Vin å annat gott.. Mysigare än så blir det nog inte..
Varit i Gbg och fotat lite.. Det var rätt så skoj det.. Dyrt men roligt!
Möblerat om en del gånger.. Men det gör jag sup i kvarten så.. Fast just nu är jag ganska så nöjd..
Vad har man gjort mer tro.. Det är nog en hel del.. Shoppat har jag ju hunnit med en massa gånger..
Å fikat.. Men ska man rabbla allt det blir jag nog aldrig klar.. Så nu spolar jag lite frammåt (önskar man kunde göra det oftare, bakåt med för den delen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0