Pita - lunch




Jag, Camilla och hennes son Daniel var och åt lunch idag på nått nytt ställe som hade öppnat..
Det ska vara lite mer hälsosam mat.. Dom har kykling, falafel, räkor, tonfisk mm..
Så kan man välja om man ska ha det i Pita-bröd, Warps eller om det ska vara som en sallads tallrik..
Det var helt ok.. Men jag tror inte att jag kommer att gå dit ofta..
Det kändes som att det inte riktigt va värt pengarna.. Gott men inte mycket mer än så..
Synd det för det skulle ha varit trevligt med lite fler ställen som har god mat i stan..
Men Cactus finns ju alltid : ) Dom har helt klart den bästa salladen i stan..
Det var vi väldigt överens om både jag och Camilla.. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0