Så blev det helg..

Vad jag gjort sen i tisdags..   (???)

Jo i onsdags blev det lite städat hemma.. Plocka lite smått..
Sen så kom Sindre, Robban "Ryssen" och Erik.. Åkte vi ut till torp å Sindre köpte kläder..
Efter det blev det lite att tugga på å sen en kaffe..

Torsdag.. Den bästa dagen : )
Gäller ju bara att få tiden att gå så att man inte bara sitter..
Det blev en fika med Natalite och hennes brors fästmö..
Alltid lika trevligt att träffa dom..
Efter det en liten tur till mitt gamla jobb för att hälsa på "syster" och "mamma" lr tanten som hon med kallas..
Kärt barn har många namn har jag hört ; )

Sen vart det storstädning.. Lr.. Jag tog iaf tag i att storstäda garderoben efter ett samtal som jag och "syster" haft..
Tog å köpte nya gardiner och möblerade om med.. Får hoppas att rosorna som jag torkat fått vara ifred den här gången..

Så blev det kvällen.. Tobias : )
Räkor och film.. Men det va bara jag som såg filmen då en viss annan somnade.. : P

Nu är det hem å fundera på det duschdraperiet som jag blev grymt sugen på att köpa : S

Sen jobba jobba jobba..
Ska visst vara massa massa folk ikväll på Harrys..



Kommentarer
Postat av: Systera

Duktiga du, att du gjorde ordning i garderoben!
Hoppas dina "husdjur" ger sig av nu...
Kramen till dig!

2008-03-03 @ 07:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0