Tisdag..


Vilken dag.. Tvätta gardiner å släcka eld..
Ja du.. Det brann i mitt kök.. Som det kan bli..
Det var inte såå jätte kul det inte.. Eftersom att min inomhusgrill som jag typ älskar,
den smälte.. Lr ja den brann den med..
Den brann å det gjorde grytunderlägget med.. Det va som en liten brasa på spisen..
Hu så det lucktar med.. Det luktar inte, det stinker..

 

Det var väl sådär lagom kul..
Utöver det har det egentligen inte hänt något idag..
Har tvättat, handlat och städat lite.. Men det gick sådär bra..
Det var stopp i dammsugaren.. Så jag gav upp..
Sen kom jag på va felet va.. Så då får jag fortsätta imorgon...
Jippie.. En till städ dag..

Ja va kan man annars fördriva sin tid med?
Hm.. Jag ska då städa klart imorgon.. Pyssla kanske?
Ringa harrys ska jag göra med..

Jaha.. Natti natti då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0