Midsommar helg..


Så va man hemma igen.. Har varit i Örebro i helgen.. Gnäll bältet.. Å det är verkligen ett gnäll bälte..
Vilken dialekt.. Å jag som anammar (?) dialekter såå lätt.. Så nu går jag runt å gnäller.. Det är inte alls roligt.. Men men vad kan man göra.. Det är bara att umgås med lite vanliga människor så att man pratar som folk igen..
Men åter till Midsommar.. Det var en helt ok kväll.. Ett jätte stort hus med pool inne.. Bastu och sex st toaletter i huset! Fatta! Det var nästan hus stort som helst det där huset.. Å det var husfest.. Lekar, kasta stövel å sprina runt en pinne.. Ni vet då man ska titta ner i marken å sen springa runt, runt.. Äh.. Vet man inte är det svårt att förklara..
Sen så va det kurr i magen så vi gick till Max.. Men det var inte alls roligt.. Kom dit så va det två killar som bara tjafsade i kön.. Så en av killarna trampade på min fot : ( Sen så började dom slåss där inne.. En kille skallade en annan så att han for ner i golvet.. Killen som blev golvad låg å blödde en liten stund.. Sen så hoppade han in bakom disken för att han skulle ha tag på en kniv.. Det var lite läskigt.. Så då ringde jag snuten.. Moahaha.. Så det kom en hel buss och en vanlig bil.. Tog bort dom små bovarna så var det bra sen : )

Lördag va bara slapp dag.. Tittade på tv och åt hela dagen.. Mmm.. Sen blev det en kvälls promenad.. Kändes som att det kunde behövas efter allt man stoppat i sig..

Söndag.. Åka hem!! Mm.. Home Sweet Home!

// Frutti ; ) my new name

Kommentarer
Postat av: mamma

Då länge du duckar så är jag nöjd...

kram

2008-06-22 @ 23:28:02
Postat av: Anders

Härligt att du har sånt civilkurage! Men det har alla min flickor!

Och tack för vårt telefonsamtal häromsistens!! :)

Kramar

2008-06-23 @ 05:47:06
URL: http://www.sporring.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0