Svaret..

Ja nu blev det en hel del på en gång : ) Men jag tyckte väl att det var lika bra att slå in allt med en gång.. Varför inte liksom ; ) Jo parken den finns i Oslo, Viglandsparken tror jag bestämt att den heter, men säkert helt felstavat.. Hm.. Oslo ska för den delen vara en av nordens grönaste städer.. Å jag tror att det kan stämma.. Helt underbar stad med underbara människor! Vad som händer har jag ingen aning om.. Men jag säger till så fort jag vet! Det jag kan säga just nu är att jag för tillfället sitter på ett tåg.. Är på G till Sthlm, ska till Solna på en två dagars utbildning.. Sen senare har jag ingen aning om vad som händer.. Det kan bli en kortare Sverige turne, men jag kan även dra till Norge snabbare än vad jag själv anar.. Så jag vet inte alls vad som händer.. Allt kan hända.. Hm.. Dom slåss lite om oss nu.. Norge vs. Sverige.. Vem kommer med de bästa erbjudandena?!?! Det är ungefär det som det handlar om.. De har brist på säljare i Sverige, å våran kära Normunds han vill kalla tillbaka sina bästa som han tycker till Norge så fort han får igång något nytt där.. Så vi bara väntar och ser vem som kommer med det bästa förslaget.. Men det e helt klart så att det borde finnas mer pengar att håva in i Norge..
Jag tror att jag fick med en massa svar i det va? : S Om inte fråga igen vet jag ; )
Virriga lilla jag som knappt hittade min plats på tåget.. Tur att jag ens hittade rätt tåg.. Haha..
Nu ska jag läsa lite Sverige nyheter på Aftonbladet.se hemskt bra sida det där : )

Tjing tjing..
Ps. Det brann utanför Gbg när jag åkte dit. Så det kan ju stå om det..


Kommentarer
Postat av: mamma

Håll dig borta från lågorna...

Lcyka till och hoppas på det bästa för dig.

Kram och älskar dig.

Mamma

2008-06-11 @ 23:38:31
Postat av: mamma

Och vart är du nu då???

Länge sen sist....

Slå en pling när du kan.

Kram

Mamma

2008-06-17 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0