Buller å brak..


Fyy vad det låter här hemma just nu.. Det e som att bo i en borrmaskin lr nåt!
Dom gör stambyte i grannlägenheten.. Å det här e ett betonghus.. Det låter som jag vet inte vad!!
Inte nog mer att det låter, det har gjort det hela morgonen.. Det var prat om att man skulle ta hänsyn till att alla hyresgästers olika levnadsrutiner å levnadsätt.. Jag anser det inte vara normalt att ha folk som ringer på min dörr kl 7 på morgonen.. Inte heller att dom ska hålla på att borra å ha sig från ungefär samma tid..
Urk..

Upp tidigt skulle jag också.. Lr jag vet inte om det va så tidigt enligt andra.. Men i min smak så var det tidigt att vara vaken.. Möte kl 9.30.. Lära sig ytterligare en gång om allt vad den berömda arbetsförmedlingen kan göra..
Enligt mig är det inte såå mycket.. Det enda dom har gjort med mig tidigare är att skicka iväg mig på jobbsökar kurs och på praktiker.. Lr det kanske va genom komunen.. Jag kommer inte ihåg.. Men jobb vet jag att jag inte har fått genom dom..

Ne nu blir det att lägga ner här.. Ska iväg å träffa Nanno på stan för att ta en fika..
Tjing ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0