Flitigt..




Ja oj så flitigt skrivet det blev.. Lr kanske inte alls.. Hehe..
Nja men det e la som vanligt med mig.. Lr jag vet inte..

Så vad har jag gjort idag.... ?

Inte så jätte mycket mer än vanligt tror jag.. Lr jo jag har varit å fikat med Becca..
Vi har ju bara pratat om det i typ två veckor.. Men det har som inte riktigt blivit av.. Men nu så..
Fast först lite mat.. Gick runt hela stan tror jag för att hitta ett ställe att äta på..
Men självklart var det mitt i lunchrusningen.. Så alla ville äta precis som oss.. Å det kändes inte lockande att slänga ut ca 75:- på en dagens.. Hittade inte någon som va så pass lockande.. Tråkigt det där..
Men det slutade på Mitt emot GG´s.. Stället i stan som har panpizza å världens fyndigaste namn..
Lr det kanske inte va så det va.. För dom som inte vet så finns det en nattklubb här i stan som heter GG..
Det e förkortningen iaf (http://www.gg.nu/).. Detta pizza ställe ligger då vilket fall som helst mitt emot..
Där av det såå fyndiga namnet..
Efter det.. Traska runt på stan.. Kolla litegrann.. Gå av sig den jobbigt mätta känslan..
Lukta lite parfym...

                                 
     Diamonds (Armani)                    Escada Moon Sparkle

Mumma.. Goa parfymer är vad det är..
Kolla lite skor sen kaffe.. Fast det va nog inte riktigt i den ordningen.. Men iaf.. Becca och jag vi gillar skor.. :)

Kaffe i solen.. Det är inte alls fel, fast lite tråkigt var det att dom har börjat med mindre kaffe muggar.. Men konstigt nog så va det en massa snö.. Den är inte borta.. Men den försvinner nog snart..

                                                       

Sen gick jag hem..  Så spännande va det.. Tog en snabbtur ner till Harrys..
 
Livat värre i köket ;)                                                       
                         Harrys fina ljuskrona..

Efter det.. Hände inte mycket mer..
Bara sitta hemma.. Så va det med det..
Nu ska här sovas.. Imorgon skall jag ut till butiken.. Lämna mobilen och nyckeln.. Så var det klart med den historien sen efter det..

Natti natti..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0